Tuesday, November 13, 2012

Nasib Badan....

Alhamdulillah...interview di celcom telah berjaya...starting gaji 2k...tpi yg sedihnya...aku terpksa tolak... Nak tahu kenape...bab aku x de kete.... dia suh aku carik kete...giler ke apa...hahahaha...mana aku nak rembat.... Tapi nak wat mcmana...bukan rezeki kita... mungkin ada kat tempat lain.... 

Pengalaman masa interview tu best giler... macam program realiti mencari bakat... dah lah lama... kena present and disoal...paling mencabar bila kita dinilai oleh rakan2 yang nak dapat kerja tu juga...sudah tentulah diorang akan hentam kita dengan soalan yang membunuh...

Tapi Alhamdulillah...bila time aku present diorang terdiam... maybe pengalaman mematangkan aku untuk confident bila time present kat depan orang...yelah time kt universiti present dalam bahasa inggeris and every week mesti ada dlm 2 atau 3 kali presentation..bila dah 4 tahun melakukan benda yang sama...benda tu jadik sebati dlam diri kita...even aku ni BI x de lah perfect ...tpi disebabkan confidentlevel tinggi  time aku present menyebabkan diorang terdiam... thanks lot to my lecture...love them very much...hehehehe..

 I love that kind of experience... Thanks kepada penemuduga kerana menemuduga secara profesional...

No comments:

Post a Comment